Siirry suoraan sisältöön

Brändin johtaminen ja kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0287-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

26.11.2018 - 02.12.2018

Ajoitus

08.01.2019 - 26.07.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea-ammattikorkeakoulu

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Riikka Siuruainen

Vastuuopettaja

Riikka Siuruainen

Ryhmät

  • TOH218SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development

Toteutustapa

Lähiopetus, Projektityö
Tällä opintojaksolla tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten asiantuntijabrändiä rakennetaan
Opintojaksolla toteutetaan yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma

Aika ja paikka

Laurea, Leppävaara, keskiviikko aamupäivisin

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yritystoimeksianto/ projektityö
Tällä opintojaksolla toteutetaan tiimeissä yritystoimeksiantoon brändin kehittämissuunnitelma
sekä lyhyt suunnitelma opiskelijan oman asiantuntijabrändin kehittämiseksi

Lisätietoja opiskelijoille

Opiskelijan tulee osata ja ymmärtää liiketalouden sekä markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojaksolla on kaksi numeroin arvioitavaa osaa:
tiimissä tehtävä projekti, joka arvioidaan asteikolla 0-5 painoarvolla 80% sekä henkilökohtainen työ asteikolla 0-5 ollen 20% arvosanasta.

Lisätiedot

Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.