Digital Service Business and Marketing (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0218-3029
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 01.12.2019
Ajoitus
13.01.2020 - 30.03.2020
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, liko
Toimipiste
Laurea Yhteinen
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Jouni Takala
- Anne Martola
- Lassi Virtanen
Vastuuopettaja
Lassi Virtanen
Ryhmät
-
HTA219KATurvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, verkko-opinnot, K19, Leppävaara
-
HLA219KALiiketalouden koulutus, monimuotototeutus, K19, Leppävaara
-
HLA219KNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, K19, Leppävaara
-
HLG219KNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, K19, Otaniemi
-
NTA219KNTietojenkäsittelyn koulutus, päivätoteutus, K19, Leppävaara
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze current trends in digital services
- develop digital service processes
- manage the digital customer experience
- market digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
- apply regulations of digital business
Toteutustapa
Huom! Tämän opintojakson voi suorittaa projektina, sprinttinä tai verkossa. Tämä on VERKKOTOTEUTUS.
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study units you’ll go though different certifications and you’ll get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.
Optima aukeaa viimeistään opintojakson alkaessa jaksolle hyväksytyille.
Aika ja paikka
Toteutuksen tarkempi aikatalu on Optimassa. Tehtävät pitää palauttaa määräaikaan mennessä. Puutteellisista tai myöhästyneistä palautuksista voi saada pisteitä ohjaajan harkinnan mukaan. Tehtävien suoritus ei vaadi läsnäoloa kampuksella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0.
Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei muita suoritusmahdollisuuksia tällä toteutuksella.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opiskelija tekee havaintoja yritysten markkinoinnista, mutta varsinaista yhteistyötä ei edellytetä.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Merkittävimmät ovat avaus ja päätöspäivämäärät. Opintojakson sisällä on tasavälein noin kuusi palautuspäivämäärää, jotka käyvät ilmi Optimasta, kun se aukeaa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin perusteet kuvattu Optimassa.
Kurssin arvosana koostuu tehtävistä saatavista pisteistä. Arvosana lasketaan seuraavasti:
91-100: 5
81-90: 4
71-80: 3
61-70: 2
51-60: 1