Opinnäytetyö (15 op)
Toteutuksen tunnus: R0045-3133
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.01.2021 - 31.12.2021
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
15 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Otaniemi, sote
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Sosionomikoulutus (SSG2), Laurea Otaniemi
Opettaja
- Kaijus Varjonen
- Elina Kauhanen
- Annika Kultavirta
- Pirjo Pohjasniemi
- Vuokko Pohjanoksa
- Katja Tikkanen
- Anu Nordlund
Vastuuopettaja
Annika Kultavirta
Ryhmät
-
SSG220SNSosionomikoulutus, päivätoteutus, S20, Otaniemi
-
SSG219SNSosionomikoulutus, päivätoteutus, S19, Otaniemi
-
SSG218SNSosionomikoulutus, päivätoteutus, S18, Otaniemi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- esittää perusteltuja työelämää koskevia kehittämisehdotuksia
- käsitteellistää työelämän ilmiöitä tutkittuun tietoon perustuen
- käyttää sopivia tutkimus- ja kehittämismenetelmiä uuden tiedon tuottamiseksi
- toimia kehittämishankkeissa yhteistoiminnallisesti ja vastuullisesti työelämän ja muiden yhteistyökumppanien kanssa
- arvioida omaa toimintaansa ja omia ratkaisujaan kriittisesti
- hallita kokonaisuuksia sekä esittää asiansa loogisesti ja perustellen
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
PRM on kumppanuudenhallintaohjelma (Partner Relationship Management) jonka kautta tieto tehdyistä toimeksiannoista ja yhteistyökumppaneista on kaikkien laurealaisten saatavilla. Sinun tulee viedä tekemäsi toimeksiannot, projektit, harjoittelut ja muut toiminnot, joihin liittyy kumppaniyhteistyötä.
Alta löydät ohjeet PRM portaalin käyttämiseen. Tarvittaessa voit pyytää apua myös ohjaavalta opettajaltasi tai PRM-pääkäyttäjältä Anssi Kuuselalta. https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/opiskelijanalaureassa/minuntyokaluniverkossa/prm/Sivut/default.aspx
Lisätiedot
Opinnäytetyö arvioidaan opinnäytetyöohjeiston kriteereiden mukaisesti.
Opinnäytetyön pääset aloittamaan tehtyäsi Canvasissaaiheanalyysin, jonka jälkeen sinut lisätään opinnäytetyön opinnon toteutukselle. Katso ohjeet opiskelijaintrasta opinnäytetyön aloittamisesta.