Tero Uusitalo
Tero Uusitalo
47% Lähiopetus, 53% Etäopetus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä yrityskumppanin kanssa.
Työelämäyhteistyökumppani: Hyvinkään Liikenne Oy
Projektin sisältö:Projektissa uudistetaan ja kehitetään yrityksen markkinointia; digitaalista markkinointia, sosiaalisen median toiminnan kehittäminen, asiakastyytyväisyyden mittausjärjestelmän kehittäminen
Voit saada tästä projektista pisteitä myös seuraaviin moduuleihin: AM, PJ
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Ajat: Viikottainen ohjausaika tiistaisin klo 10-11
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti projektin alkaessa. Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektiarviointimenetelmät; Itsearviointi, tiimiarviointi, työelämän arviointi ja ohjaajien arviointi.
07.01.2019 - 14.05.2019
08.12.2018 - 06.01.2019
2 - 4
Korkeakouluyksikkö C
Pyry Airaksinen, Tero Uusitalo
HLY2 Liiketalouden koulutus, Laurea yhteinen
Laurea Hyvinkää
15 op
8 op
TKI:ta kokonaan
Projektibriiffi eli projektin aloitustapaaminen: 15.1.2019 klo 10-11 tilassa 1-8 (Hyvinkään kampus, 1 krs)
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu).
Projektibriiffi eli projektin aloitustapaaminen: 15.1.2019 klo 10-11 tilassa 1-8 (Hyvinkään kampus, 1 krs)