LK: Julkisen sektorin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (15 op)
Toteutuksen tunnus: LK00BK55-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 31.12.2019
Ajoitus
13.01.2020 - 14.05.2020
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
7 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Opettaja
- Pyry Airaksinen
Vastuuopettaja
Pyry Airaksinen
Ryhmät
-
HLBV19SNLiiketalouden ydinosaamisen P2P-projektit
Toteutustapa
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa. Toimeksiantaja: Julkisen sektorin merkittävä toimija.
Projektin sisältö: Valitun toimialan asiakaskokemukseen perehtyminen ja kokemuksen kehittäminen vertailuin ja tutkimuksen avulla.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin: PJ
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, opiskelija voi hakea jälki-ilmoittautumisessa niihin projekteihin, joissa on vielä tilaa. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointiin perehdytään projektin alkaessa. Voit perehtyä etukäteen arviointidokumentteihin MS Project Onlinen kohdasssa "Yhteiset asiakirjat".