Siirry suoraan sisältöön

LK: Julkisen sektorin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (15 op)

Toteutuksen tunnus: LK00BK55-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 31.12.2019

Ajoitus

13.01.2020 - 14.05.2020

Opintopistemäärä

15 op

Virtuaaliosuus

8 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Hyvinkää, liko

Toimipiste

Laurea Hyvinkää

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

7 - 7

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen

Opettaja

  • Pyry Airaksinen

Vastuuopettaja

Pyry Airaksinen

Ryhmät

  • HLBV19SN
    Liiketalouden ydinosaamisen P2P-projektit

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa. Toimeksiantaja: Julkisen sektorin merkittävä toimija.
Projektin sisältö: Valitun toimialan asiakaskokemukseen perehtyminen ja kokemuksen kehittäminen vertailuin ja tutkimuksen avulla.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin: PJ
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, opiskelija voi hakea jälki-ilmoittautumisessa niihin projekteihin, joissa on vielä tilaa. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointiin perehdytään projektin alkaessa. Voit perehtyä etukäteen arviointidokumentteihin MS Project Onlinen kohdasssa "Yhteiset asiakirjat".