Digimarkkinointi ja analytiikka (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9470-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
13.05.2019 - 26.05.2019
Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
25 - 30
Koulutus
- Tulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut (NYA3), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Juhana Isohanni
- Satu Luojus
Vastuuopettaja
Juhana Isohanni
Ryhmät
-
NYA319KJTulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut, yamk, K19, Leppävaara
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Aika ja paikka
Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
YAMK-opintojakson arviointikriteerit
T1 - K5