Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointi ja analytiikka (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9470-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

13.05.2019 - 26.05.2019

Ajoitus

01.08.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea-ammattikorkeakoulu

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

25 - 30

Koulutus

  • Tulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut (NYA3), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Juhana Isohanni
  • Satu Luojus

Vastuuopettaja

Juhana Isohanni

Ryhmät

  • NYA319KJ
    Tulevaisuuden innovatiiviset digitaaliset palvelut, yamk, K19, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä

Toteutustapa

Monimuoto-opetus

Aika ja paikka

Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

YAMK-opintojakson arviointikriteerit
T1 - K5