Siirry suoraan sisältöön

Tuottavuuden parantaminen ja palvelukehitys käyttäytymistaloustieteen keinoin (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9397-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 01.12.2019

Ajoitus

01.01.2020 - 31.07.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYV5), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Markus Kanerva

Ryhmät

  • HYV519SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S19, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- analysoida ihmisten käyttäytymistä, joka aiheuttaa käytännönongelmia niin yksityisen kuin julkisen sektorin toiminnassa
- soveltaa käyttäytymistieteellisiä perusperiaatteita käytännönongelmien ratkaisemiseksi
- arvioida kriittisesti erilaisten mallien, teorioiden ja lähestymistapojen sopivuutta palvelukehityksessä sekä tehostaa niitä käyttäytymistaloustieteellisellä ymmärryksellä

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty