Siirry suoraan sisältöön

Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9396-HYA31821

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.05.2018 - 31.05.2018

Ajoitus

29.11.2018 - 30.04.2019

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kehitysyksikkö opetus ja aluekehitys

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

15 - 35

Koulutus

  • Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYA3), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Niilo Luotonen
  • Sini Setälä

Vastuuopettaja

Kaisa Hytönen

Ryhmät

  • HYA318SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S18, Leppävaara

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Aika ja paikka

Lähipäivät 29.11., 1.2., 6.4. klo 9:00-16:30 ja la 12.1. kello 13-> Laurea Leppävaarassa

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson aikana esitettävä kirjallisuus.
Itsenäinen tiedonhaku.

Kansainvälisyys toteutuksella

Kansainvälisen tutkimuskirjallisuuden soveltaminen.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

YAMK-opintojakson arviointikriteerit
https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/Dokumentit/YAMK_arviointikriteerit_2011.pdf