Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9396-HYA31821
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 31.05.2018
Ajoitus
29.11.2018 - 30.04.2019
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kehitysyksikkö opetus ja aluekehitys
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYA3), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Niilo Luotonen
- Sini Setälä
Vastuuopettaja
Kaisa Hytönen
Ryhmät
-
HYA318SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S18, Leppävaara
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Aika ja paikka
Lähipäivät 29.11., 1.2., 6.4. klo 9:00-16:30 ja la 12.1. kello 13-> Laurea Leppävaarassa
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson aikana esitettävä kirjallisuus.
Itsenäinen tiedonhaku.
Kansainvälisyys toteutuksella
Kansainvälisen tutkimuskirjallisuuden soveltaminen.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
YAMK-opintojakson arviointikriteerit
https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/Dokumentit/YAMK_arviointikriteerit_2011.pdf