Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9396-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 01.12.2019
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYV5), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Jyrki Suomala
- Kaisa Hytönen
Ryhmät
-
HYV519SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S19, Tikkurila
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Lisätietoja opiskelijoille
Ennakkotietoina suositellaan opintojaksoja A9393, A9394 ja A9395.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty