Siirry suoraan sisältöön

Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9396-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 01.12.2019

Ajoitus

01.01.2020 - 31.07.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYV5), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Jyrki Suomala
  • Kaisa Hytönen

Ryhmät

  • HYV519SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S19, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Lisätietoja opiskelijoille

Ennakkotietoina suositellaan opintojaksoja A9393, A9394 ja A9395.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty