Siirry suoraan sisältöön

Developing Conference and Congress Services into an Experience (10 op)

Toteutuksen tunnus: A9379-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

26.11.2018 - 06.01.2019

Ajoitus

07.01.2019 - 31.05.2019

Opintopistemäärä

10 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea-ammattikorkeakoulu

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

15 - 35

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat

Opettaja

  • Marjaana Salomaa
  • Heidi Vähänikkilä
  • Kaija Meriläinen

Vastuuopettaja

Kaija Meriläinen

Ryhmät

  • CCM218SY
    Complementary competence (bachelor’s studies), S18, Services

Osaamistavoitteet

The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider

Toteutustapa

Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.

Arviointiasteikko

H-5