Developing Conference and Congress Services into an Experience (10 op)
Toteutuksen tunnus: A9379-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ajoitus
07.01.2019 - 31.05.2019
Opintopistemäärä
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Opettaja
- Marjaana Salomaa
- Heidi Vähänikkilä
- Kaija Meriläinen
Vastuuopettaja
Kaija Meriläinen
Ryhmät
-
CCM218SYComplementary competence (bachelor’s studies), S18, Services
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze the experience of a service from the viewpoint of a customer
- plan and implement international customer-oriented conference and congress services
- apply service design methods in the development towards peak experience
- implement a service as a conceptualization process
- analyze the value of an experience for the customer and the service provider
Toteutustapa
Luennot,
ryhmätyö ja tapahtuma
Oppimisalustana Optima työtila
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bibliography:
Rogers, T. 2013. Conferences and conventions : a global industry. Abingdon, Oxon : Routledge
Lawson, F. 2000. Congress, convention and exhibition facilities : planning, design and management. Oxford : Architectural Press
Appleby, P. 2005. Organising a conference : how to plan and run a successful and effective event. Oxford: How to books
Van der Wagen, L. & White, L. 2010 Event management : for tourism, cultural, business, and sporting events. Australia : Pearson Education
Ja luentomateriaalit
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ahot-prosessin mukaisesti. Katso ohjeet LINKistä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Kokousyhteistyö työelämänkumppanin kanssa.
Arviointiasteikko
H-5