Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuus palveluissa (5 op)

Toteutuksen tunnus: A9329-HYV21821

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.05.2018 - 31.05.2018

Ajoitus

01.09.2018 - 31.12.2018

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kehitysyksikkö opetus ja aluekehitys

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Otto Mäkelä

Ryhmät

  • HYV218KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K18, Tikkurila
  • ZYV418KJ
    Sosiaalialan käytäntöjen asiakaslähtöinen kehittäminen, yamk, K18, Tikkurila
  • KYV218KJ
    Kosmetiikka-asiantuntijuuden kehittäminen ja johtaminen, yamk, K18, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa teknologian tarjoamat mahdollisuudet palveluliiketoiminnalle ja uusille innovatiivisille liiketoimintamalleille
- analysoida organisaation strategiaa digitaalisten palvelujen suunnittelun näkökulmasta

Toteutustapa

Lähiopetus, itsenäinen työskentely, hanketyö ryhmissä

Aika ja paikka

Lähiopetuspäivät ovat 13.9., 12.10. ja 16.11.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Tiimissä kukin jäsen valitsee yhden kirjan seuraavasta kirjallisuusluettelosta:
- The Digital Matrix - New Rules for Business transformation through technology. Venkat Vekatraman. 2017
- The Inevitable - Understanding the 12 technological forces that will shape our future. Kevin Kelly. 2016
- The Digital transformation playbook - rethink your business for the digital age. David l. Rogers. 2016
- Digital @ Scale: The Playbook You need to Transform Your Company. Anand Swminathan, Jurgen Meffert. 2017
- Strategic design - Eight essential practices every strategic designer must master. Giulia Calabretta et al. 2016

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
•hahmottaa teknologian tarjoamat mahdollisuudet palveluliiketoiminnalle ja uusille innovatiivisille liiketoimintamalleille
•analysoida organisaation strategiaa digitaalisten palvelujen suunnittelun näkökulmasta

Arviointiasteikko

H-5