Siirry suoraan sisältöön

Business Online Visibility (5 op)

Toteutuksen tunnus: 01473-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 01.12.2019

Ajoitus

02.03.2020 - 31.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Yhteinen

Toimipiste

Laurea Yhteinen

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 40

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat

Opettaja

  • Petri Miinalainen

Vastuuopettaja

Petri Miinalainen

Ryhmät

  • CCM219SY
    Complementary competence (bachelor’s studies), S19, Services

Osaamistavoitteet

Managing online visibility and presence with interesting and engaging contents is one of the major issues in digital marketing. During this course we study different aspects of this and students learn to produce, publish and manage online content from the business perspective and understand the importance of stories, product information, multimedia content, and other online content in creating an online presence for a tourism business.

After successful completion of the course the student
- knows different methods to do pre-research of social media visibility, target groups etc.
- can use keywords in effective marketing and social media contents
- is able create a paid campaign in internet and social media
- analyzes the success of social media efforts and gives grounded solutions based on them
- manages social media channels and contents in co-operation with customers

Toteutustapa

Edellyttää aiempia matkailun opintoja.
Tämä verkkokurssi on osa eTourism Curriculum -kokonaisutta, jonka tarjoavat eri ammattikorkeakoulut Suomessa. Kokonaisuus keskittyy matkailuliiketoimintaan.

Aika ja paikka

100% virtuaalinen toteutus.
Open Moodle

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Uusimmat Online Visibility -työkalut (SEO; SEM, SM) käytetään laatiesssa verkkonäkyvyyssuunnitelma kohdeyritykselle.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Ensimmäinen tehtävä on ennakkotehtävä. Sen palautus määräaikaan mennessä on edellytys kurssin suorittamiselle.

AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta jokaisesta tehtävästä (1-4) ja lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Tehtävä 1: 15%
Tehtävä: 15%
Tehtävä 3: 20%
Tehtävä 4: 15%
Tehtävä 5: 35%

Lisätietoja opiskelijoille

Verkkonäkyvyyden hallinta on yksi tärkeimmistä elementeistä viestinnässä.
Kurssilla tehdään verkkonäkyvyyssuunnitelma itse hankkimallesi toimeksiantajayritykselle.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

AIkataulu tehtävien palautuksille ja palautteelle esitellään kurssilla. Saat kehittävää palautetta jokaisesta tehtävästä (1-4) ja ja arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty. Lopullinen verkkonäkyvyyssuunnitelma yritykselle (5) arvioidaan asteikolla 1-5.
Erinomainen (5) – tyydyttävä (1), hylätty.

Hylätty (0)

Student has failed to perform one or more assignments according to instructions.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Student has a satisfactory command of theoretical knowledge and is able to apply it only partly or not at all in practical learning exercises. Student participates lectures seldom and shows very little or no analytical, reflective and critical approach in his/her activities. The assignments are not fully performed according to instructions.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Student has a good command of theoretical knowledge and is able to apply it mostly in practical learning exercises. Student participates lectures quite actively and shows somewhat analytical, reflective and critical approach in most of his/her activities. All the assignments are performed mostly according to instructions.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Student has an excellent command of theoretical knowledge and is able to apply it fully in practical learning exercises. Student participates lectures actively and shows analytical, reflective and critical approach in all his/her activities. All the assignments are performed according to instructions.