Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)
Code: A9396-3003
General information
Enrollment
29.11.2021 - 05.12.2021
Timing
10.01.2022 - 29.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual proportion
3 op
RDI proportion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Korkeakouluyksikkö D /YAMK
Teaching languages
- Finnish
Seats
12 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
- Kaisa Hytönen
- Markus Kanerva
Groups
-
HYV521SJPäätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Grading scale
H-5