Skip to main content

Behavioral Science in Marketing Management (5 cr)

Code: A9396-3003

General information


Enrollment

29.11.2021 - 05.12.2021

Timing

10.01.2022 - 29.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual proportion

3 op

RDI proportion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Korkeakouluyksikkö D /YAMK

Teaching languages

  • Finnish

Seats

12 - 30

Degree programmes

  • Degree Programme in Behavioral Insights in Business Applications (HYV5), Laurea Tikkurila (Finnish)

Teachers

  • Kaisa Hytönen
  • Markus Kanerva

Groups

  • HYV521SJ
    Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä, yamk, S21, Tikkurila

Learning outcomes

Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Grading scale

H-5